30 Ağustos 2015 Pazar

BLOGUMU AÇARKEN...

Merhabalar efendim.
    
   Anne olmak, eş olmak, "o kadar okudum, diplomamı aldım, bari çalışayım da paramı kazanayım" diyerek girilen iş dünyasından, hayatın getirdikleri neticesinde bir türlü kopamamak, üstelik tüm bu karmaşa içinde nefes almaya çalışmak biz kadınlar için çok zor, çok yıpratıcı olabiliyor. 
  
    Bunca koşuşturma içinde ev işleri, psikolojik sorunlar (stresle başa çıkma gibi), eşler arası iletişimi sıcak tutmak, çocuk bakımı ve eğitimi gibi konularda bir başvuru kaynağı, deneyimli birinden tavsiyeler ve hayatımızı kolaylaştıracak püf noktaları arar dururuz. 
    
   İşte bu blog tam da bu nedenle doğdu, doğuyor. İstedim ki bir anne neler yaşar, neler yapar, işlerini nasıl kolaylaştırır (mesela bebeğinin gazıyla nasıl başa çıkıp onu rahatlatır, ev işlerini en hızlı şekilde nasıl bitirir, mastit sorununu nasıl çözer, vs) gibi konularda, yani günlük hayatımızda hemen hemen hepimizin karşısına çıkan genel  konularda baş vurabileceğimiz çözüm yolları ve deneyimleri bir arada bulabilelim. Bu anlamda bir indeks olsun benim yazdıklarım, yorumlarınızla yapacağınız katkılar. Belki birilerine faydamız olur, birilerinin hayatına dokunur, hayatını kolaylaştırabiliriz hep birlikte. Aslında öyle çok büyük iddialarım da yok. Azıcık da olsa, biri benim yazılarımdan faydalanırsa ne mutlu bana. 
   
   Belirttiğim gibi blogumun içeriği "benim" deneyimlerim, çözümlerim, tavsiyelerimle ilgili olacak. Ve tabi sizin de yorumlarla vereceğiniz destekler de eminim içeriği zenginleştirecek. 9,5 yaşındaki ve 15 aylık iki oğlumdan fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim. 
   
   O halde Bismillahirrahmanirrahim diyerek açılış postumu yayınlayayım. 
Sürekli gelişen, büyüyen ve faydalı bir blog olmak dileğimle...

Hiç yorum yok: